אוורור תעשייתי

 

מחנק, חום, אבק, ריחות, עשן… אילו חלק מהבעיות באויר שאנו פותרים באמצעות אוורור וטיהור אויר

אנו פועלים לפתרונות אוורור במקומות כגון: 

מפעלי תעשייה, משרדים, מעבדות, מטווחים סגורים, מרתפים ומקלטים, חניונים ועוד. 

אנו מטפלים הן באוורור סביבת העבודה והן בפינוי גזים ורעלים:

  • אוורור סביבת העבודה
    האוויר הממוזג הוא אוויר ממוחזר ולאחר כמה שעות עבודה במשרדים הוא "משומש", אחוז חמצן נמוך יותר, אבק מצטבר ואם חלילה מעשנים בחלל העומס עולה אף יותר. תופעות הלוואי הן תחושת מחנק, כאבי ראש וסחרחורות. לא אחת אנו קוראים ידיעה בעיתון, שבחברה מסוימת פינו את כל עובדי החברה עקב תלונות על כאבי ראש, חולשה וסחרחורות…. אף בעל עסק לא רוצה להימצא במצב הזה, ובידינו הפתרונות לחקור ולזהות את שורש הבעיה ולפתור אותה במהרה.

 

  • פינוי גזים ורעלים
    מבני תעשייה הם מקומות "פוטנציאליים" להימצאות חומרים רעילים, ריחות או אוויר חם, כתוצאה מסוג הפעילות המתקיים בהם. במבנים נמצאים גם עובדים רבים התורמים להעלאת ריכוז הפחמן דו-חמצני ע"י נשימה ועישון במקום. במקרים כאלה הפתרון הוא התקנת מערכות אוורור מתאימות, אשר יבטיחו סירקולציה של אוויר בתוך המבנה, כלומר, הוצאת האוויר המזוהם או החם אל מחוץ למבנה וכניסה של אוויר נקי.

 

בעל העסק הטרוד מהמצב מחפש פתרון ומגיע אלינו, לקרנף הנדסת אוורור בע"מ, המומחים בפתרונות אוורור.

אנו חוקרים את מקור הבעיה, מודדים ובודקים וע"פ פרמטרים מדעיים ובעזרת בדיקות מעבדה, משכללים את כל הנתונים ומציעים את הפתרונות המתאימים ומלווים את העסק עד למצב שבעל הבית והעובדים "נושמים לרווחה".

פתרונות ע"פ התקנים הנדרשים מהרשויות השונות

אנו בקרנף הנדסת אוורור בע"מ, מומחים ובקיאים בכל הפרמטרים הנדרשים ע"י הרשויות השונות, ובידינו הפתרונות לביצוע תהליכים מהירים ויעילים עד לקבלת האישורים המתאימים.

דוגמאות לרשויות שאנו פועלים עימן בשת"פ להשגת אישורים:

המשרד לאיכות הסביבה
רשויות מקומיות
המכון לבטיחות וגהות למקומות עבודה

אנו בעלי ידע וציוד מתקדם לביצוע בדיקות מקיפות, התקנת ציוד הפותר את מקור הבעיה ובעלי הסמכה לתת אישורים הנדרשים מהרשויות השונות.

צור קשר

דילוג לתוכן